Πρόσφατα άρθρα

Βιταμίνες/Μέταλλα/Αμινοξέα


Σίδηρος: Το πιο Σημαντικό Ιχνοστοιχείο

Τα ιχνοστοιχεία είναι μέταλλα που υπάρχουν σε μικρές ποσότητες (ίχνη) στο σώμα μας και τα λαμβάνουμε μέσω της διατροφής ή συμπληρωμάτων διατροφής σε μg ή λίγα mg.

Περισσότερα...


Φυσικός Βασιλικός Πολτός και Οφέλη!!!

Αν οι μέλισσες μπορούν να μας διδάξουν κάτι, τότε ο Βασιλικός πολτός είναι κάτι ακατανίκητο.

Περισσότερα...


Μια Βιταμίνη την Ημέρα τις Ασθένειες Κάνει Πέρα

​Κυνηγάτε το παιδάκι σας να φάει κουνουπίδι, προσπαθείτε σκληρά, αλλά τελικά δεν τα καταφέρνετε. Το αποτέλεσμα γνωστό: To παιδί καταλήγει να τρώει μόνο πατάτες και κρέας.

Περισσότερα...


ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΡΕΣΚΟΣΤΥΜΜΕΝΟ ΧΥΜΟ!!!

Είναι καλή ιδέα τελικά να καταναλώνουμε φρεσκοστυμμένους χυμούς;

Περισσότερα...


Υδατάνθρακες-πρωτεΐνες-λιπαρά: Η ιδανική κατανομή για εύκολη απώλεια κιλών

Σταματήστε να μετράτε θερμίδες. Για να απαλλαγείτε εύκολα από τα περιττά κιλά χωρίς να ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας πρέπει να μετράτε μακροθρεπτικά συστατικά (macronutrients ή macros).

Περισσότερα...


Καρδιά - Τι πρέπει να τρώω για να παραμείνη δυνατή

Οι καρδιακές παθήσεις και τα προβλήματα στο κυκλοφορικό απασχολούν ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων σήμερα.

Περισσότερα...


Ασβέστιο

​Το ασβέστιο είναι το ιχνοστοιχείο το οποίο βρίσκεται σε μεγαλύτερη ποσότητα στο ανθρώπινο σώμα.

Περισσότερα...