Τροφή = Φάρμακο


Γιατί η άσκηση έχει περιορισμένη χρησιμότητα στην απώλεια βάρους.

Είναι γνωστό ότι η άσκηση δεν με βοηθά στην απώλεια βάρους όσο η δίαιτα αλλά γιατί;

Περισσότερα...


Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές!

Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή όπως η μεσογειακή, σε συνδυασμό με την τακτική άσκηση, συντελούν στην καλή διατήρηση της καρδιάς και της υγείας μας γενικότερα!

Περισσότερα...


Μύθοι και Αλήθειες Γύρω από το Μέλι.

Είναι ελιξήριο καλής υγείας, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, σίδηρο, φώσφορο, ιχνοστοιχεία, μέταλλα και βιταμίνη Β, χρησιμοποιείται στη ζαχαροπλαστική, τελευταία και στη μαγειρική, έχει καταπληκτική γεύση και το συναντάμε σε πολλές ποικιλίες.

Περισσότερα...


16η Οκτωβρίου:Πάγκοσμια Ημέρα Διατροφής!!!

Ως Παγκόσμια ημέρα διατροφής έχει καθιερωθεί η 16η Οκτωβρίου. Η μέρα αυτή, καθιερώθηκε το 1945 όπου και ιδρύθηκε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ!

Περισσότερα...


Στο πράσινο τσάι το κλειδί κατά της αντίστασης στα αντιβιοτικά;

Η ουσία γαλλική επιγαλλοκατεχίνη (EGCG) μπορεί να αποκαταστήσει τη δράση του αντιβιοτικού aztreonam.

Περισσότερα...


Παιδιά Xωρίς Πρωινό Έχουν Έλλειψη Βιταμινών

Έρευνα που έγινε σε σχολεία των ΗΠΑ και δημοσιεύτηκε στο Journal of Adolescent Health, διαπίστωσε ότι το 19% των μαθητών που παρέλειπαν το πρωινό εμφάνιζαν χαμηλότερα ποσά διαφόρων μετάλλων και βιταμινών, συγκριτικά με τους συμμαθητές τους οι οποίοι έτρωγαν πρωινό.

Περισσότερα...


Γλυκιά Γεύση - Ενοχή ή Απόλαυση;

Η γλυκιά γεύση, μπορεί για κάποιους να θεωρείται ως ενοχή και για άλλους ως απόλαυση.

Περισσότερα...


Διαταραχές του Πεπτικού του Ταξιδιώτη

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της εποχής μας, το οποίο αποτελεί συνάμα και αναπόσπαστη πτυχή του σύγχρονου πολιτισμού, είναι η ολοένα και αυξανόμενη ολιγοήμερη μετακίνηση των ανθρώπων για αναψυχή.

Περισσότερα...


Τα Κεράσια και η Υγεία μας

Τα κεράσια είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία που προσφέρουν απλόχερα πολλά οφέλη στην υγεία μας.

Περισσότερα...